Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Phon D0a Orang Rmai, Pelakon JueAzlz Saklt. Ini Keadaan Trkini Bliau Buat Pminat Rsau


Phon D0a Orang Rmai, Pelakon JueAzlz Saklt. Ini Keadaan Trkini Bliau Buat Pminat Rsau

Kuala Lumpur – Pelakon Jue Aziz mengucapkan terima kasih atas keprihatian peminat yang mendoakan kesembuhannya selepas mengalami g.ejala demam.

Menerusi satu hantaran di Instagram pada Ahad, Jue, 39, berkongsi keadaannya yang sedang bertuala di kepala dalam keadaan mata yang berair.

Sekadar info, Zuliana Jue Abdul Aziz merupakan seorang pelakon, model dan pengacara Malaysia. Beliau mulai dikenali melalui satu program realiti. Jue menyertai program realiti itu secara tidak dise.ngajakan ketika menemani kakak iparnya.

Bagaimanapun beliau telah terpilih untuk menyertai program realiti dan seterusnya berjaya menjadi finalis. Jue memiliki pengalaman berlakon teater sebelum menceburkan diri dalam bidang lakonan, berdasarkan dorongan daripada keluarga dan kawan-kawan rapat ketika itu.

Terima Kasih Yang Doakan

Thanksguys, ramai yang mesej beri nasihat dan doakan kesihatan Jue. Sangat hargaibys. Semoga Allah membalas doa-dia yang baik untuk kalian semua, amin.

Ramai mesej cakap In.fluenza sekarang ini tengah musim. Rupa-rupanya ramai yang kena.

“Tengoklah Jue sampai pakai tuala nak lap hingus tak tahan asyik mele.leh dan air mata berair,” tulisnya.

Pelakon filem H.antuBonceng ini juga turut bertanya cara terbaik untuk tangani selesema kerana ia mengganggu pernafasannya.

Nasib baik balik rumah mak. Dah mak kena layan kita macam bayi, memang tak larat nak buat apa apa dah. Makan semua dan deria rasa kadang tak boleh bau.

“Ramai nasihat kalau lebih tiga hari kena c.heck. Okay esok c.heck. Any tips for stopflu? Sebab tak boleh nak tidur kacau pernafasan kena nafas lalu mulut tu yang p.erit tekak,” luahnya lagi.

Dalam pada itu meninjau ke ruangan komen, rata-rata pengikutnya mendoakan kesihatan Jue kembali seperti biasa.

Terdahulu menerusi Insta Stories, Jue turut memberitahu dia turut alami batuk dan s.akit tekak.

Kredit : MH/IG

Catat Ulasan for "Phon D0a Orang Rmai, Pelakon JueAzlz Saklt. Ini Keadaan Trkini Bliau Buat Pminat Rsau"